Program: Operativni program za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020
Javni razpis: Prva zaposlitev: Pomočnik vzgojitelja sem 2017-2018
Obdobje operacije: »PVS obdobje B«
OŠ Sveti Tomaž se je prijavila in bila uspešna na javnem razpisu za dodelitev sredstev »Prva zaposlitev: Pomočnik vzgojitelja sem 2017-2018 (PVS obdobje A), ki ga je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v vlogi posredniškega organa skladno s slovensko kohezijsko uredbo, objavilo v Uradnem listu RS, št. 27/2017, dne 2. 6. 2017. Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju od 2014 do 2020, prednostna os: 8 »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«; prednostna naložba: 8.2 »trajnostna vključitev mladih na trg dela (ESS), zlasti tistih, ki niso niti zaposleni niti vključeni v izobraževanje in usposabljanj, vključno z mladimi, ki jim grozi socialna izključenost, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, tudi prek izvajanja jamstva za mlade«; specifični cilj: 8.2.1 » Znižanje brezposelnosti mladih.«
Zaposlena na projektnem delovnem mestu (pomočnik vzgojitelja začetnik): Mihaela Cizerl
Načrt usposabljanja pomočnika vzgojitelja začetnika bo temeljil na sledenju naslednjim ciljem:
- Se odgovorno vključuje v življenje in delo vrtca.
- Sprejme naloge, ki so ji zadane in jih vestno opravi.
- Upošteva in izhaja iz Kurikuluma za vrtce, se ga uči uporabljati pri vzgojnem
- Pozna in upošteva ter razume razvojne značilnosti
- S svojim vedenjem deluje v celoti spodbudno in pomirjujoče – je zgled za otroke.
- Se zna ustrezno odzvati na otrokova vprašanja in jih pri tem spodbuja.
- Ima primeren odnos do staršev, zaposlenih, nadrejenih, upošteva pravice otrok, staršev, zna vzpostaviti stik.
- Se ustrezno pogovarja z otroki, ima prijeten odnos, uporablja knjižni pogovorni jezik, se trudi v tej smeri.
- Sodeluje pri načrtovanju, izvajanju vzgojnega dela. .
- Se zna samostojno organizirati in izvajati dejavnosti v kotičkih.
- Dobro povezuje strokovno-teoretična in praktična znanja .
- V delo vključuje znanja iz različnih področij, obvladuje situacijo in postopoma ne potrebuje pomoči.
- Je fleksibilna, se zna prilagoditi situaciji in je pri tem strokovna.
- Je sposobna sodelovati z drugimi, sprejemati kompromise.
- V delo vnaša svoje ideje in je izvirna.
- Spodbuja ustvarjalnost pri otrocih, je inovativna.
- Sodeluje pri skupnih nalogah vrtca v skladu z letnim delovnim načrtom
- Odgovorno skrbi za varnost otrok.