VIZIJA: (P)OSTANIMO ODGOVORNI LJUDJE
Učence želimo pripraviti na življenje, da bodo odgovorne osebe do sebe, družbe in okolja, v katerem živimo.
VREDNOTE:
- ZNANJE,
- ODGOVORNOST,
- SPOŠTOVANJE,
- UČNE IN DELOVNE NAVADE.
NAČELA:
- SODELOVANJE MED UČENCI, STARŠI IN UČITELJI,
- ENAKE MOŽNOSTI ZA VSE UČENCE (isti cilji – različne poti),
- SKUPNO REŠEVANJE TEŽAV,
- ZAUPANJE in ZAUPNOST.
POSLANSTVO nas strokovnih delavcev je vzgojiti in izobraziti učenca,
- ki bo čustveno stabilen in zadovoljen s sabo in drugimi,
- ki bo pripravljen za nadaljnje izobraževanje,
- ki mu bo omogočalo neodvisno, učinkovito in ustvarjalno soočanje z družbenim in naravnim okoljem,
- ki bo imel razvit čut pripadnosti svoji kulturni tradiciji, kljub globalizaciji sveta, in
- ki bo samostojen, ustvarjalen in kritičen ter odgovoren posameznik.
TEMELJNA USMERITEV ŠOLE
Podlaga za oblikovanje prednostne naloge v šolskem letu 2025/26 je v globalnih ciljih, ki so zapisani v Načrtu razvoja 2024/25.
Načrt razvoja šole je izhodiščni dokument, v katerem so se oblikovali okvirni cilji, ki jih na naši šoli želimo doseči v daljšem časovnem obdobju. Izhajali smo iz štirih področij: vzgojno-izobraževalni proces, zadovoljstvo udeležencev v vzgojno-izobraževalnem procesu, razvoj zaposlenih in materialni pogoji. Globalni cilji so:
- Šola- učeča se skupnost. Povečati motivacijo za učenje.
- Razvijati spodbudno in varno učno okolje.
- Razvijati mednarodno sodelovanje.
- Razvijati profesionalni razvoj zaposlenih.
- Izboljšati materialne pogoje.
V povezavi z globalnimi cilji v Načrtu razvoja se v šolskem letu 2024/25 nadaljujejo prednostne naloge iz prejšnjega šolskega leta:
| PREDNOSTNA NALOGA | CILJI |
| RAZVIJANJE INOVATIVNIH UČNIH OKOLIJ s poudarkom na fizičnem okolju | Aktivno sodelovanje v razvojni nalogi.
Uporaba IKT pri pouku. |
| UPORABA RAZNOLIKIH STRATEGIJ UČENJA | Priporoča se uporaba strategij: ATS prečne veščine, podjetništvo, formativno spremljanje, bralno učne strategije,…
Uporaba IKT pri pouku. |
| RAZVIJANJE DIGITALNE KOMPETENCE
|
Sledenje razpisom na področju opremljanja z IKT. |
| VZDRŽEVANJE PROSTOROV | Urejanje okolice šole in notranjosti šole.
Prednostno: učilnica na prostem, zunanje klopi. |
Razvojna naloga
Čas trajanja: 2 leti (začetek: september 2023)
| Razvojna naloga | Namen
Predvidene dejavnosti v prvem letu za šolski tim |
Nosilec | Šolski tim |
| VKLJUČUJOČA ŠOLA – VKLJUČUJOČ FIZIČNI PROSTOR | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in socialnega okolja.
Dejavnosti 2023/24: Spletni seminarji Strokovni pogovori Predstavitve dobrih praks Delo v spletni učilnici Mreženje: celotni tim, vodja tima, ravnatelj Dejavnosti 2024/25: Širjenje v kolektiv (vsebinska širitev, novi sodelavci) Mreženje (deljenje informacij) Predstavitve dobrih praks Delo v spletni učilnici Kolegialne hospitacije Dejavnosti 2025/26: Nadaljnja refleksija, deljenje primerov iz prakse in poglobljeno preizkušanje izbranih pristopov. Konferenca RN VŠ – Vključujoči fizični prostor, 16. 4. 2026, Laško.
|
Zavod za šolstvo RS | T. Vrbnjak (vodja)
Z. Šafarič T. Hebar M. Munda V. Tibaut M. Lalić |
Posebna naloga
| Posebna naloga | Standard/kazalnik | Nosilec | Šolski tim |
| MREŽENJE ZA KAKOVOST | Dosežki učencev ter dosežki otrok v razvoju in učenju:
Standard 1: Učenci napredujejo v znanju in spretnostih, zapisanih v kurikularnih dokumentih ter dosegajo zastavljene cilje. Kazalnik 1: Učenci izkazujejo kakovostno znanje in napredek v znanju. Varno in spodbudno učno okolje: Standard 2: V šoli vsem zagotavljamo vključenost ter fizično in psihosocialno varnost. Kazalnik 2: V šoli podpiramo skrb za zdravje in dobro počutje. |
Zavod za šolstvo RS | Ravnatelj in 2 člana:
M. Lalić M. Munda N. Pondrk |
Strokovni delavci cilje svoje letne priprave oblikujejo na podlagi Učnih načrtov predmetov. V letnih pripravah se odražajo prednostne usmeritve za tekoče šolsko leto, ki sledijo povezavi dejavnosti v razvojni nalogi in razvoju digitalne kompetence.