VIZIJA: (P)OSTANIMO ODGOVORNI LJUDJE
Učence želimo pripraviti na življenje, da bodo odgovorne osebe do sebe, družbe in okolja, v katerem živimo.

VREDNOTE:

  • ZNANJE,
  • ODGOVORNOST,
  • SPOŠTOVANJE,
  • UČNE IN DELOVNE NAVADE.

NAČELA:

  • SODELOVANJE MED UČENCI, STARŠI IN UČITELJI,
  • ENAKE MOŽNOSTI ZA VSE UČENCE (isti cilji – različne poti),
  • SKUPNO REŠEVANJE TEŽAV,
  • ZAUPANJE in ZAUPNOST.

POSLANSTVO nas strokovnih delavcev je vzgojiti in izobraziti učenca,

  • ki bo čustveno stabilen in zadovoljen s sabo in drugimi,
  • ki bo pripravljen za nadaljnje izobraževanje,
  • ki mu bo omogočalo neodvisno, učinkovito in ustvarjalno soočanje z družbenim in naravnim okoljem,
  • ki bo imel razvit čut pripadnosti svoji kulturni tradiciji, kljub globalizaciji sveta, in
  • ki bo samostojen, ustvarjalen in kritičen ter odgovoren posameznik.

TEMELJNA USMERITEV ŠOLE

Podlaga za oblikovanje prednostne naloge v šolskem letu 2025/26 je v globalnih ciljih, ki so zapisani v Načrtu razvoja 2024/25.       

Načrt razvoja šole je izhodiščni dokument, v katerem so se  oblikovali okvirni cilji, ki jih na naši šoli želimo doseči v daljšem časovnem obdobju. Izhajali smo iz štirih področij: vzgojno-izobraževalni proces, zadovoljstvo udeležencev v vzgojno-izobraževalnem procesu, razvoj zaposlenih in materialni pogoji. Globalni cilji so:

  1. Šola- učeča se skupnost. Povečati motivacijo za učenje.
  2. Razvijati spodbudno in varno učno okolje.
  3. Razvijati mednarodno sodelovanje.
  4. Razvijati profesionalni razvoj zaposlenih.
  5. Izboljšati materialne pogoje.

V povezavi z globalnimi cilji v Načrtu razvoja se v šolskem letu 2024/25 nadaljujejo prednostne naloge iz prejšnjega šolskega leta:

 

PREDNOSTNA NALOGA CILJI
RAZVIJANJE INOVATIVNIH UČNIH OKOLIJ s poudarkom na fizičnem okolju Aktivno sodelovanje v razvojni nalogi.

Uporaba IKT pri pouku.

UPORABA RAZNOLIKIH STRATEGIJ UČENJA Priporoča se uporaba strategij: ATS prečne veščine, podjetništvo, formativno spremljanje, bralno učne strategije,…

Uporaba IKT pri pouku.

RAZVIJANJE DIGITALNE KOMPETENCE

 

Sledenje razpisom na področju opremljanja z IKT.
VZDRŽEVANJE PROSTOROV  Urejanje okolice šole in notranjosti šole.

Prednostno: učilnica na prostem, zunanje klopi.

 

 Razvojna naloga

Čas trajanja: 2 leti (začetek: september 2023)

Razvojna naloga Namen

Predvidene dejavnosti v prvem  letu za šolski tim

Nosilec Šolski tim
VKLJUČUJOČA ŠOLA  – VKLJUČUJOČ FIZIČNI PROSTOR Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in socialnega okolja.

Dejavnosti 2023/24:

Spletni seminarji

Strokovni pogovori

Predstavitve dobrih praks

Delo v spletni učilnici

Mreženje: celotni tim, vodja tima, ravnatelj

Dejavnosti 2024/25:

Širjenje v kolektiv (vsebinska širitev, novi sodelavci)

Mreženje (deljenje informacij)

Predstavitve dobrih praks

Delo v spletni učilnici

Kolegialne hospitacije

Dejavnosti 2025/26:

Nadaljnja refleksija, deljenje primerov iz prakse in poglobljeno preizkušanje izbranih pristopov. Konferenca RN VŠ – Vključujoči fizični prostor, 16. 4. 2026, Laško.

 

Zavod za šolstvo RS T. Vrbnjak (vodja)

Z. Šafarič

T. Hebar

M. Munda

V. Tibaut

M. Lalić

Posebna naloga

Posebna naloga Standard/kazalnik Nosilec Šolski tim
MREŽENJE ZA KAKOVOST Dosežki učencev ter dosežki otrok v razvoju in učenju:

Standard 1: Učenci napredujejo v znanju in spretnostih, zapisanih v kurikularnih dokumentih ter dosegajo zastavljene cilje.

Kazalnik 1: Učenci izkazujejo kakovostno znanje in napredek v znanju.

Varno in spodbudno učno okolje:

Standard 2: V šoli vsem zagotavljamo vključenost ter fizično in psihosocialno varnost.

Kazalnik 2: V šoli podpiramo skrb za zdravje in dobro počutje.

Zavod za šolstvo RS Ravnatelj in 2 člana:

M. Lalić

M. Munda

N. Pondrk

 

Strokovni delavci cilje svoje letne priprave oblikujejo na podlagi Učnih načrtov predmetov.  V letnih pripravah se odražajo prednostne usmeritve za tekoče šolsko leto, ki sledijo povezavi dejavnosti v razvojni nalogi in razvoju digitalne kompetence.

 

(Skupno 445 obiskov, današnjih obiskov 1)