VIZIJA: (P)OSTANIMO ODGOVORNI LJUDJE
Učence želimo pripraviti na življenje, da bodo odgovorne osebe do sebe, družbe in okolja, v katerem živimo.
VREDNOTE:
- ZNANJE,
- ODGOVORNOST,
- SPOŠTOVANJE,
- UČNE IN DELOVNE NAVADE.
NAČELA:
- SODELOVANJE MED UČENCI, STARŠI IN UČITELJI,
- ENAKE MOŽNOSTI ZA VSE UČENCE (isti cilji – različne poti),
- SKUPNO REŠEVANJE TEŽAV,
- ZAUPANJE in ZAUPNOST.
POSLANSTVO nas strokovnih delavcev je vzgojiti in izobraziti učenca,
- ki bo čustveno stabilen in zadovoljen s sabo in drugimi,
- ki bo pripravljen za nadaljnje izobraževanje,
- ki mu bo omogočalo neodvisno, učinkovito in ustvarjalno soočanje z družbenim in naravnim okoljem,
- ki bo imel razvit čut pripadnosti svoji kulturni tradiciji, kljub globalizaciji sveta, in
- ki bo samostojen, ustvarjalen in kritičen ter odgovoren posameznik.
TEMELJNA USMERITEV ŠOLE
Podlaga za oblikovanje prednostne naloge v šolskem letu 2021/22 je v globalnih ciljih, ki so zapisani v Razvojnem načrtu.
Razvojni načrt šole je izhodiščni dokument, v katerem so se oblikovali okvirni cilji, ki jih na naši šoli želimo doseči v petletnem obdobju. Izhajali smo iz štirih področij: vzgojno-izobraževalni proces, zadovoljstvo udeležencev v vzgojno-izobraževalnem procesu, razvoj zaposlenih in materialni pogoji. Globalni cilji so:
- Dvigniti kakovost pedagoškega procesa z vključevanjem učinkovitih didaktičnih strategij.
- Dvigniti raven zadovoljstva učencev, staršev, strokovnih delavcev.
- Izboljšati materialne pogoje.
- Individualni načrt profesionalnega razvoja strokovnih delavcev uskladiti s področji izobraževanj.
- Razvijanje digitalne kompetence.
V povezavi z globalnimi cilji v Razvojnem načrtu so v šolskem letu 2022/23 prednostne naloge, ki so bile predstavljene strokovnim delavcem na pedagoški konferenci:
Globalni cilji v RN | PREDNOSTNA NALOGA | CILJI |
Dvigniti kakovost pedagoškega procesa. | RAZVIJANJE INOVATIVNIH UČNIH OKOLIJ |
|
Dvigniti kakovost pedagoškega procesa. | UPORABA RAZNOLIKIH STRATEGIJ UČENJA |
|
Dvigniti kakovost pedagoškega procesa. |
RAZVIJANJE DIGITALNE KOMPETENCE
|
|
Izboljšati materialne pogoje | VZDRŽEVANJE PROSTOROV |
|
Od šolskega leta 2020/21 sodelujemo v večletni razvojni nalogi Zavoda za šolstvo. Zajema tudi šolsko leto 2022/23.
Razvojna naloga | Namen | Nosilec | Šolski tim |
USTVARJANJE UČNIH OKOLIJ ZA 21. STOLETJE | Povezovanje vključenih vzgojno izobraževalnih zavodov v uvajanju, preizkušanju, razvijanju in poglabljanju strategij formativnega spremljanja. | Zavod za šolstvo RS |
Vodja tima: T. Hebar M. Lorenčič M. Lalić K. Hekič T. Vrbnjak Z. Z. Šafarič I. Murad |
Na podlagi študijske skupine za likovno umetnost je v razvojno nalogo vključena tudi učiteljica likovne umetnosti, Z. Šafarič.
Posebna naloga | Standard/kazalnik | Nosilec | Šolski tim |
MREŽENJE ZA KAKOVOST |
Dosežki učencev ter dosežki otrok v razvoju in učenju: S: Učenci napredujejo v znanju in spretnostih, zapisanih v kurikularnih dokumentih ter dosegajo zastavljene cilje. K: Učenci izkazujejo kakovostno znanje in napredek v znanju. Varno in spodbudno učno okolje: S: V šoli vsem zagotavljamo vključenost ter fizično in psihosocialno varnost. K: V šoli podpiramo skrb za zdravje in dobro počutje. |
Zavod za šolstvo RS | Ravnateljica in 2 člana |