V okviru trajnostnega razvoja Skrb za zdravje smo si z učenci  8. razreda  v »korona času« zastavili vprašanje Ali lahko doma izdelam učinkovito napravo za vadbo mišic. Medpredmetno smo se povezali učitelji matematike, kemije, biologije in tehnike. Vse dejavnosti celotnega sklopa smo izvedli na daljavo preko videokonferenc v M. Teams. 

Ker v okviru projekta ATS Stem na naši šoli posvečamo več pozornosti veščini komunikacije in kritičnega mišljenja, so učenci v začetku zbirali ideje, kako skrbeti za svoje zdravje.

Argumenti učencev: »Gibanje je pomembno, da se ne zredimo.«
                                     »Gibati se moramo, da ne postanemo zakrneli.«
                                      »Grem ven in se osvežim s tekom.«

Sledile so dejavnosti, ki so učence usmerile v razmišljanje o delovanju mišic: ogled videoposnetka o delovanju mišic , zbiranje idej o učinkoviti napravi za vadbo ter diskusija po skupinah.

Ko so se učenci seznanili z nameni in kriteriji uspešnosti za izdelek, so doma izdelali svojo napravo za vadbo mišic.

Nastali so odlični, uporabni izdelki. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Svoje izdelke so učenci preizkušali sami ter jih za preizkušanje ponudili svojim domačim.

Izdelke so predstavili svojim sošolcem v okolju Padlet.

Pri predstavitvi je bilo zelo pomembno, da so svoj izdelek podkrepili z argumenti, zakaj je njihova naprava učinkovita za vadbo.

Argumenti učencev: »Moja naprava je dobra, ker krepi mišice na nogah in rokah.«
                                    »Moja naprava je učinkovita, ker se lahko prilagaja, odvisno kdo jo uporablja.«
                                     »Super je, ker sem z materialom, ki sem ga našel doma, izdelal napravo, s katero krepim                                                 ročne mišice in hkrati nožne.«

Učenci so s svojimi izdelki dokazali, da je doma veliko priložnosti za vadbo, za kar ni potrebno odšteti veliko denarja.

Zapisala: vodja ŠPT učiteljica Tadeja V. Zorman

(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)