Program: Operativni program za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020

Javni razpis: Prva zaposlitev: Pomočnik vzgojitelja sem 2017-2018

Obdobje operacije: »PVS obdobje A«

OŠ Sveti Tomaž se je prijavila in bila uspešna na javnem razpisu za dodelitev sredstev »Prva zaposlitev: Pomočnik vzgojitelja sem 2017-2018 (PVS obdobje A), ki ga je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v vlogi posredniškega organa skladno s slovensko kohezijsko uredbo, objavilo v Uradnem listu RS, št. 27/2017, dne 2. 6. 2017. Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju od 2014 do 2020, prednostna os: 8 »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«; prednostna naložba: 8.2 »trajnostna vključitev mladih na trg dela (ESS), zlasti tistih, ki niso niti zaposleni niti vključeni v izobraževanje in usposabljanj, vključno z mladimi, ki jim grozi socialna izključenost, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, tudi prek izvajanja jamstva za mlade«; specifični cilj: 8.2.1 » Znižanje brezposelnosti mladih.«

Zaposlena na projektnem delovnem mestu (pomočnik vzgojitelja začetnik): Janja Dovnik

Načrt usposabljanja pomočnika vzgojitelja začetnika bo temeljil na sledenju naslednjim ciljem:

 

  • Se odgovorno vključuje v življenje in delo vrtca.
  • Sprejme naloge, ki so ji zadane in jih vestno opravi.
  • Upošteva in izhaja iz Kurikuluma za vrtce, se ga uči uporabljati pri vzgojnem
  • Pozna in upošteva ter razume  razvojne značilnosti
  • S svojim vedenjem deluje v celoti spodbudno in pomirjujoče – je zgled za otroke.
  • Se zna ustrezno odzvati na otrokova vprašanja in jih pri tem spodbuja.
  • Ima primeren odnos do staršev, zaposlenih, nadrejenih, upošteva pravice otrok, staršev, zna vzpostaviti stik.
  • Se ustrezno pogovarja z otroki, ima prijeten odnos, uporablja knjižni pogovorni jezik, se trudi v tej smeri.
  • Sodeluje pri načrtovanju, izvajanju vzgojnega dela. .
  • Se zna samostojno organizirati in izvajati dejavnosti v kotičkih.
  • Dobro povezuje strokovno-teoretična in praktična znanja .
  • V delo vključuje znanja iz različnih področij, obvladuje situacijo in postopoma ne potrebuje pomoči.
  • Je fleksibilna, se zna prilagoditi situaciji in je pri tem strokovna.
  • Je sposobna sodelovati z drugimi, sprejemati kompromise.
  • V delo vnaša svoje ideje in je izvirna .
  • Pokaže in izkoristi svoja močna področja (glasba).
  • Spodbuja ustvarjalnost pri otrocih, je inovativna.
  • Sodeluje pri skupnih nalogah vrtca v skladu z letnim delovnim načrtom
  • Se zaveda odgovornosti za varnost otrok.