VIZIJA: (P)OSTANIMO ODGOVORNI LJUDJE
Učence želimo pripraviti na življenje, da bodo odgovorne osebe do sebe, družbe in okolja, v katerem živimo.
VREDNOTE:
- ZNANJE,
- ODGOVORNOST,
- SPOŠTOVANJE,
- UČNE IN DELOVNE NAVADE.
NAČELA:
- SODELOVANJE MED UČENCI, STARŠI IN UČITELJI,
- ENAKE MOŽNOSTI ZA VSE UČENCE (isti cilji – različne poti),
- SKUPNO REŠEVANJE TEŽAV,
- ZAUPANJE in ZAUPNOST.
POSLANSTVO nas strokovnih delavcev je vzgojiti in izobraziti učenca,
- ki bo čustveno stabilen in zadovoljen s sabo in drugimi,
- ki bo pripravljen za nadaljnje izobraževanje,
- ki mu bo omogočalo neodvisno, učinkovito in ustvarjalno soočanje z družbenim in naravnim okoljem,
- ki bo imel razvit čut pripadnosti svoji kulturni tradiciji, kljub globalizaciji sveta, in
- ki bo samostojen, ustvarjalen in kritičen ter odgovoren posameznik.
TEMELJNA USMERITEV ŠOLE
Podlaga za oblikovanje prednostne naloge v šolskem letu 2020/21 je v globalnih ciljih, ki so zapisani v Razvojnem načrtu.
Razvojni načrt šole je izhodiščni dokument, v katerem so se oblikovali okvirni cilji, ki jih na naši šoli želimo doseči v petletnem obdobju. Izhajali smo iz štirih področij: vzgojno-izobraževalni proces, zadovoljstvo udeležencev v vzgojno-izobraževalnem procesu, razvoj zaposlenih in materialni pogoji. Globalni cilji so:
- Dvigniti kakovost pedagoškega procesa z vključevanjem učinkovitih didaktičnih strategij.
- Dvigniti raven zadovoljstva učencev, staršev, strokovnih delavcev.
- Izboljšati materialne pogoje.
- Oblikovati individualni načrt profesionalnega razvoja strokovnih delavcev.
- Dodano: Strokovne delavce in učence usposobiti za kvalitetno izvajanje procesa učenja na daljavo.
V povezavi z globalnimi cilji v Razvojnem načrtu so v šolskem letu 2020/21 prednostne naloge:
Globalni cilji v RN |
PREDNOSTNA NALOGA | CILJI |
Dvigniti kakovost pedagoškega procesa. | UDEJANJANJE ELEMENTOV VKLJUČUJOČE ŠOLE |
Ø Načrtno vnašanje elementov formativnega spremljanja v pouk. Ø Razvijanje prečnih veščin. Ø Uporaba IKT pri pouku (pouku na daljavo). |
Izboljšati materialne pogoje |
POSODOBITEV PROGRAMSKE OPREME
VZDRŽEVANJE PROSTOROV |
Ø Sledenje razpisom na področju opremljanja z IKT. Ø Vzpostavitev interaktivnih učnih okolij. Ø Načrtno izobraževanje na področju računalništva (zaposleni, učenci). Ø Urejanje okolice šole in notranjosti šole. |
V avgustu 2020 smo se prijavili na razpis Zavoda za šolstvo za vključitev v razpisano razvojno nalogo, ki bo trajala daljše obdobje.
Razvojna naloga | Namen | Nosilec | Sodelujoči |
USTVARJANJE UČNIH OKOLIJ ZA 21. STOLETJE | Povezovanje vključenih vzgojno izobraževalnih zavodov v uvajanju, preizkušanju, razvijanju in poglabljanju strategij formativnega spremljanja. | Zavod za šolstvo RS |
I. Murad M. Vajda T. Hebar M. Lorenčič M. Lalić K. Hekič T. Vrbnjak Z. |
Na podlagi študijske skupine za likovno umetnost je v razvojno nalogo vključena tudi učiteljica likovne umetnosti, Z. Šafarič.