V četrtek, 12. 10. 2017, so imeli učenci 7. razreda drugi naravoslovni dan na temo »gozd«. Prvi dve uri smo preživeli v gozdu, kjer so učenci doživljali gozd z vsemi čutili, opazovali in raziskovali. Spoznavali so drevesne in grmovne vrste, glive, praproti in  brskali po gozdnih tleh ter določali živali. Ta del jim je bil najbolj všeč in prav tekmovali so med seboj kdo jih najde več. Preostale tri ure smo izvajali v učilnici za naravoslovje. Učenci so se delili v manjše skupine in krožili od postaje do postaje. Pripravljenih je bilo 11 točk. Tako so ločevali barvila v zelenih listih, barvila iz flomastra, določali drevesne vrste, grmovne vrste, mikroskopirali, spoznavali mahove, praproti, delali osebne izkaznice živali oz. rastlin, merili pH gozdne prsti, izpeljevali imena iz gozda in še veliko več. Bili so zelo aktivni in so se trudili, da so res izpeljali vse naloge. Na koncu je bilo zadovoljstvo obojestransko. Dan je bil zanimiv in si takšnih zagotovo želim še več.

In še nekaj vtisov učencev …

Všeč mi je bilo …

Da smo imeli terensko delo. Odpravili smo se v gozd in tam nabirali liste, opazovali gozd in poslušali zvoke narave. Lea Kosi

Ko smo v gozdu iskali živali, ker sem jih našla ogromno. Tudi v učilnici je bilo zelo zanimivo, ker smo delali različne poskuse. Neja Kaučič

Ko smo brskali po prsti. David Rakuša

Bilo je zabavno in poučno. Zanimivo je bilo delati poskuse in raziskovati gozd. Ema Erjavec

Ta dan mi je bil zanimiv, vsi smo sodelovali … Amadeja Krajnc

Dan je bil zelo zabaven in sem se veliko naučila. Minea Lipovšek

[wzslider transition=”‘flash'”]

(Skupno 122 obiskov, današnjih obiskov 1)