Podrobnosti dogodka

  • Datum:

  • Pozdravljeni ljubitelji računalniških igric

    V tednu med 17. in 20. 12. 2018 bomo izvedli šolsko tekmovanje v računalniških igricah. Na tekmovanje se lahko prijavijo učenci od 2. do 9. razreda. Tekmovali bomo v naslednjih računalniških igricah:

    1. Formula 1
    2. Vožnja smuka
    3. Vožnja Slaloma
    4. Smučarski skoki
    5. Igica Morhoon

    Zmagovalec bo učenec, kateri bo dosegel največ točk.

    Za prijavo na tekmovanje v šolskem letu 2018/19 klikni tukaj.

    Rezultate in čas tekmovanja v šolskem letu 2014/15 si lahko ogledaš tukaj.

    Rezultate in čas tekmovanja v šolskem letu 2015/16 si lahko ogledaš tukaj.

     Rezultate in čas  tekmovanja v šolskem letu 2018/19 si lahko ogledaš  tukaj

    Formula 1

    V tej igri boš vozil Formulo 1 na progi v Združenih državah Amerike. Ne spreminjaj nastavitve dirkalnika. Na razpolago imaš dva kroga. Poskušaj doseči čim boljši čas. Počakaj, da si učitelj zapiše čas, drugače dobiš za igro 0 točk. Tipke s katerimi voziš avtomobil Formule 1 si oglej na sliki spodaj.


    • Smuk

      Cilj igre je, da čim hitreje prevoziš progo med vratci.  Za zavijanje levo pritisni tipko zavij levo  ← , za zavijanje desno pritisni tipko zavij →, za zaviranje pritisni tipko ↓, če pobereš medvedka dobiš 5000 točk bonusa. Počakaj, da si učitelj zapiše točke, drugače dobiš za igro 0 točk.

       

       

       

       

       

      Smuk

      Slalom

      Cilj igre je, da čim hitreje prevoziš progo med vratci. . Za zavijanje levo pritisni tipko zavij levo  ← , za zavijanje desno pritisni tipko zavij →, za zaviranje pritisni tipko ↓. Počakaj, da si učitelj zapiše točke, drugače dobiš za igro 0 točk

    • Smučarski skoki

      Na voljo imaš dva skoka.  Na skok se zaženeš s tipko preslednica, odskočiš s tipko preslednica, pristaneš s tipko preslednica, let na smučeh uravnavaš s tipko  ← in → . Počakaj, da si učitelj zapiše čas, drugače dobiš za igro 0 točk.

       

       

       

       

       

       

       

      Smučarski skoki

Kokoši

Cilj igre: V določenem času poskušaj ustreliti čimveč kokoši. Puško si napolniš s tipko Preslednica ( Najdaljša tipka za presledek). Ko ti čas poteče, pusti točke na zaslonu, da ti jih učitelj zapiše. Počakaj, da si učitelj zapiše čas, drugače dobiš za igro 0 točk.

 Kokoši

(Skupno 57 obiskov, današnjih obiskov 1)